Först till kvarn.


Medans jag varit sjuk och suttit hemma har jag hunnit långt med vårat
UF-företag..  Jag har satt ihop 4 olika smycken som vi ska ta in 50st utav
varje.. så först till kvarn. jag har hittat en leverantör.. och sen har jag fixat
en header på bloggen tills vi fixar våran hemsida..

Alla smycken kommer att vara silver färgade:
Smycke1 Armband: Ett rosa "läder" band med en ett runt HOPE smycke i mitten..
Smycke2 Armband: Ett rosett armband som det ska hänga ner 2 ängla vingar..
Smycke3 Halsband: Ett långt halsband med en ängel vinge i varje ände utav
halsbandet så det sitter inte ihop. sen kommer det hänge ett litet hjärta i ena sidan.
Smycke4 Halsband: Ett hansband med ängel berlock och ängelvinge och ett runt
HOPE berlock.

//Kim


Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Jag hoppas att du haft en toppen bra dag.

Just nu har jag en frågestund på min blogg.

Du kan fråga olika frågor om mig, mina åsikter, hästar, kändisar, bloggen, mode, shopping, stockholm, skola, ridning, kärlek, resor - ja, you name it.

Så bidra gärna med din fråga, nu har du chansen att fråga vad du vill!

Puss och Kram! / Stockholmsjenna

2008-08-28 @ 20:16:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0